Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole
Levová, Kateřina ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Název bakalářské práce : Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole Tato práce se zabývá tématem procesu výchovy a vzdělávání ve francouzské mateřské škole. Pod tímto pojmem je zahrnuto veškeré pedagogické působení na žáka během jeho docházky do mateřské školy. Řešení práce vychází z literární rešerše a vlastního výzkumu. Výzkum byl uskutečněn za prvé formou pozorování průběhu vyučování ve třídách tří francouzských mateřských škol a za druhé formou rozhovoru se zde vyučujícími pedagogy. Obsah práce je rozdělen do šesti hlavních oblastí. První část je úvod do problematiky procesu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Zaměřuje se na cíle vzdělávání a výchovy a časově tento proces vymezuje. Druhá oblast se zabývá podmínkami, činiteli a organizací výuky ve třídě. Třetí oblast se věnuje vzdělávacím a výchovným činnostem - je zde uvedena jejich charakteristika, klasifikace a jejich souvislosti s oblastmi rozvoje ze vzdělávacího programu. Čtvrtá oblast je věnována konkrétním příkladům činností s komentářem. Poslední oblast se zabývá hodnocením žákova pokroku v průběhu docházky a uzavírá téma výchovne- vzdělávacího procesu. klíčová slova : výchova a vzdělávání v mateřské škole, výuka v mateřské škole, rámcový vzdělávací program, podmínky pro vzdělávání, faktory vzdělávání, organizace...
Srovnání českého a nizozemského školství
Gardelková, Pavla ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Ultzen, Jesse (oponent)
Práce se zabývá srovnáváním systému a pedagogických metod v nizozemském a českém školství. Soustředí se především na zmapování současných systémů, jejich organizaci, strukturu, ale obsahuje i exkurz do historie vzdělávání v obou zemích. V praktické části popisuje projekty, které probíhaly či probíhají ve vzdělávání mezi partnerskými městy (Chrudim a Ede). Cílem práce je analyzovat oba systémy, jejich společné rysy a odlišnosti.
Komparace českého a italského vzdělávacího systému
ZAMPINOVÁ, Pamela
Tato bakalářská práce je komparativního charakteru. Zaměřuje se na porovnání vzdělávacího systému v České republice a Itálii. První část bakalářské práce tvoří teoretická část, kde jsou představené oba státy se základními rysy vzdělávacích systémů. Oblasti vzdělání jsou představené jen stručně v nutném rozsahu pro základní orientaci. Ve druhé části jsou porovnány konkrétní oblasti vzdělávacích systémů, na základě zjištěných údajů z předchozí části. Součástí práce je dvojjazyční glosář s příslušnou terminologií odpovídající tématu bakalářské práce.
Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole
Levová, Kateřina ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Název bakalářské práce : Výchovně-vzdělávací proces ve francouzské mateřské škole Tato práce se zabývá tématem procesu výchovy a vzdělávání ve francouzské mateřské škole. Pod tímto pojmem je zahrnuto veškeré pedagogické působení na žáka během jeho docházky do mateřské školy. Řešení práce vychází z literární rešerše a vlastního výzkumu. Výzkum byl uskutečněn za prvé formou pozorování průběhu vyučování ve třídách tří francouzských mateřských škol a za druhé formou rozhovoru se zde vyučujícími pedagogy. Obsah práce je rozdělen do šesti hlavních oblastí. První část je úvod do problematiky procesu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Zaměřuje se na cíle vzdělávání a výchovy a časově tento proces vymezuje. Druhá oblast se zabývá podmínkami, činiteli a organizací výuky ve třídě. Třetí oblast se věnuje vzdělávacím a výchovným činnostem - je zde uvedena jejich charakteristika, klasifikace a jejich souvislosti s oblastmi rozvoje ze vzdělávacího programu. Čtvrtá oblast je věnována konkrétním příkladům činností s komentářem. Poslední oblast se zabývá hodnocením žákova pokroku v průběhu docházky a uzavírá téma výchovne- vzdělávacího procesu. klíčová slova : výchova a vzdělávání v mateřské škole, výuka v mateřské škole, rámcový vzdělávací program, podmínky pro vzdělávání, faktory vzdělávání, organizace...
Srovnání českého a nizozemského školství
Gardelková, Pavla ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Ultzen, Jesse (oponent)
Práce se zabývá srovnáváním systému a pedagogických metod v nizozemském a českém školství. Soustředí se především na zmapování současných systémů, jejich organizaci, strukturu, ale obsahuje i exkurz do historie vzdělávání v obou zemích. V praktické části popisuje projekty, které probíhaly či probíhají ve vzdělávání mezi partnerskými městy (Chrudim a Ede). Cílem práce je analyzovat oba systémy, jejich společné rysy a odlišnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.